Disclaimer

Terima kasih kerana mengunjungi blog ini..Tujuan blog ini dibuka adalah untuk berkongsi apa yg saya ada dengan anda..Dari lagu berbentuk MP3 dan WMA, aplikasi dan game telefon bimbit, etc..Anda boleh memuat turun segala fail yang ada di dalam blog ini dengan percuma..Dan juga anda boleh membuat request jika anda ada sebarang fail yang anda mahu.. (atau anda malas cari..)Saya boleh tolong cari dan muat naik di sini..Sila e-mail saya di benazz23@yahoo.com untuk sebarang request..Perhatian:1) Saya tidak memuat naik fail video kerana mengganggu size peti simpanan saya.. Sila ke youtube untuk menonton video..2) Sila muat turun fail dengan *risiko sendiri..*(maksud risiko ialah risiko selain dari risiko virus.. saya tidak memuat naik virus di sini..)Terima kasih dan SELAMAT MEMUAT TURUN..!!

Thursday 5 November 2009

Rojak Melayu

Aduh Tsumawi (Amuk) download
Aku Hanya Serangga (BPR) download
Another You (Cromok) download
Berdua Lebih Baik (Acha Septriasa) download
Bintang (Air) download
Budi (Iklim) download
Cempedak Jadi Nangka (XPDC) download
Cinta (Amy Mastura) download
Cinta Tak kenal Siapa (Aris Ariwatan) download
Dari Kekasih Kepada Kekasih (Hattan) download
Di Alam Fana Cinta (Fotograf) download
Elegi Sepi (Azharina) download
Gerhana Cinta Luka (Iklim) download
Ghazal Untuk Rabiah (Jamal Abdillah & M.Nasir) download
Jujur (Radja) download
Kasihnya Laila (Jinbara) download
Kau Pergi (Search) download
Kenangan Terindah (Samsons) download
Kerana (Alleycats) download
Kian (Mawi) download
Lagu Jiwa Lagu Cinta (Mawi & M.Nasir) download
Mahligai Syahdu (Hattan) download
Meniti Suratan (May) download
Memburu Rindu (Hattan) download
Mustika (M.Nasir) download
Realiti Dan Fantasi (Crossfire) download
Resam Pak Belalang (Kristal) download
Sedang Ingin Bercinta (Dewa) download
Still River (Butterfingers) download
Sufi (Damasutra) download
Takkan Meninggalkanmu (Radja) download
Teman Tapi Mesra (Ratu) download
Terhangat Di Pasaran (KRU) download

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com