Disclaimer

Terima kasih kerana mengunjungi blog ini..Tujuan blog ini dibuka adalah untuk berkongsi apa yg saya ada dengan anda..Dari lagu berbentuk MP3 dan WMA, aplikasi dan game telefon bimbit, etc..Anda boleh memuat turun segala fail yang ada di dalam blog ini dengan percuma..Dan juga anda boleh membuat request jika anda ada sebarang fail yang anda mahu.. (atau anda malas cari..)Saya boleh tolong cari dan muat naik di sini..Sila e-mail saya di benazz23@yahoo.com untuk sebarang request..Perhatian:1) Saya tidak memuat naik fail video kerana mengganggu size peti simpanan saya.. Sila ke youtube untuk menonton video..2) Sila muat turun fail dengan *risiko sendiri..*(maksud risiko ialah risiko selain dari risiko virus.. saya tidak memuat naik virus di sini..)Terima kasih dan SELAMAT MEMUAT TURUN..!!

Sunday 18 October 2009

L'arc~En~Ciel

Clicked Singles Best 13

Blurry Eyes download
Flower download
Lies And Truth download
Niji download
Winter Fall download
DIVE TO BLUE download
HONEY download
HEAVEN'S DRIVE download
Pieces download
Driver's High download
NEO UNIVERSE download
STAY AWAY download
Anemone download

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com