Disclaimer

Terima kasih kerana mengunjungi blog ini..Tujuan blog ini dibuka adalah untuk berkongsi apa yg saya ada dengan anda..Dari lagu berbentuk MP3 dan WMA, aplikasi dan game telefon bimbit, etc..Anda boleh memuat turun segala fail yang ada di dalam blog ini dengan percuma..Dan juga anda boleh membuat request jika anda ada sebarang fail yang anda mahu.. (atau anda malas cari..)Saya boleh tolong cari dan muat naik di sini..Sila e-mail saya di benazz23@yahoo.com untuk sebarang request..Perhatian:1) Saya tidak memuat naik fail video kerana mengganggu size peti simpanan saya.. Sila ke youtube untuk menonton video..2) Sila muat turun fail dengan *risiko sendiri..*(maksud risiko ialah risiko selain dari risiko virus.. saya tidak memuat naik virus di sini..)Terima kasih dan SELAMAT MEMUAT TURUN..!!

Monday 19 October 2009

Bryan Adams

The Best Of Me

The Best Of Me download
Can't Stop This Thing We Started download
I'm Ready download
Summer Of 69 download
Let's Make A Night To Remember download
All For Love download
Have You Ever Really Loved A Woman download
Run To You download
Cloud Number Nine download
Everything I Do (I Do It For You) download
Back To You download
When You're Gone download
Please Forgive Me download
The Only Good Thing That Looks Good On Me Is You download
Inside Out download

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com