Disclaimer

Terima kasih kerana mengunjungi blog ini..Tujuan blog ini dibuka adalah untuk berkongsi apa yg saya ada dengan anda..Dari lagu berbentuk MP3 dan WMA, aplikasi dan game telefon bimbit, etc..Anda boleh memuat turun segala fail yang ada di dalam blog ini dengan percuma..Dan juga anda boleh membuat request jika anda ada sebarang fail yang anda mahu.. (atau anda malas cari..)Saya boleh tolong cari dan muat naik di sini..Sila e-mail saya di benazz23@yahoo.com untuk sebarang request..Perhatian:1) Saya tidak memuat naik fail video kerana mengganggu size peti simpanan saya.. Sila ke youtube untuk menonton video..2) Sila muat turun fail dengan *risiko sendiri..*(maksud risiko ialah risiko selain dari risiko virus.. saya tidak memuat naik virus di sini..)Terima kasih dan SELAMAT MEMUAT TURUN..!!

Sunday 18 October 2009

Boyz II Men

The Ballad Collection

On Bended Knee download
Doin Just Fine download
Please Don't Go download
End Of The Road download
It's So Hard To Say Goodbye To Yesterday download
Can You Stand The Rain download
Girl In The Life Magazine download
One Sweet Day download
Four Season Of Loneliness download
Water Runs Dry download
A Song For Mama download
I'll Make Love To You download
Your Home Is In My Heart download
I Will Get There download
Yesterday (Spanish Version) download
End Of The Road (Instrumental) download
So Amazing download

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com